Telefony, tablety, notebooky, ale také tiskárny dnes nejsou levné produkty. Ceny se pohybujínezřídka ve stovkách až tisících EUR. Bohužel to neznamená automaticky, že by se tato zařízení nekazila. Tak jako u čehokoli jiného, ​​ani zde vám vyšší cenovka nezaručí, že vše bude vždy fungovat jak má.

Nemusí to však být velký problém, protože standardně ze zákona platí dvouletá záruční lhůta, po kterou máte nárok na bezplatnou opravu všech poruch nezpůsobených neodbornou či chybnou manipulací. Ani po uplynutí záruční doby se však není třeba obávat. Vaše zařízení vám bez problémů opraví autorizovaný servis.

Proč si vybrat autorizovaný servis

Prakticky každý den se přímo v servisu, ale zejména na různých internetových fórech setkáváme s otázkou „Proč odnést svůj telefon/tablet/počítač do autorizovaného servisu, a ne do toho obyčejného.“

Důvodů, proč zařízení přinést právě do autorizovaného servisu je hned několik. Úplně nejdůležitější je ten, že jakýkoli zásah do zařízení mimo autorizovaný servis znamená, že automaticky přicházíte o záruku.

Proč tomu tak je? Proto, že přístup k originálním náhradním dílům od výrobce má POUZE autorizovaný servis. To znamená, že neautorizované servisy vám do vašeho drahého zařízení namontují buď součástku repasovanou, získanou nelegálně, nebo jednoduše její levnou napodobeninu. Pár ušetřených EUR tak v konečném důsledku může způsobit škodu za stovky či tisíce EUR.

S tím souvisí další důležitá věc. I „levný“ mobilní telefon je dnes velmi sofistikované zařízení, ve kterém jsou jednotlivé díly součástí komplexního systému. Pokud vyberete jeden díl, a nahradíte jej jiným, ne originálním, velmi často se stane, že zařízení sice bude nějak fungovat, ale nebude fungovat tak jako dřív, respektive se výrazně zkrátí jeho životnost. Aby se tak nestalo, je třeba udělat tři věci. Použít originální diagnostiku, originální náhradní díl, a dodržet výrobcem předepsaný postup opravy.

V autorizovaném servisu se při každé opravě zařízení od jakékoli značky používá drahá diagnostika, dodávaná od konkrétního výrobce. Ta odhalí chyby v zařízení, a následně se pracuje na jejich odstranění. K této diagnostice mají opět přístup POUZE autorizované servisy.

Po využití diagnostiky a odhalení chyb, je vždy aplikován postup předepsaný výrobcem. Tak se zajistí to, že zařízení bude fungovat i po opravě úplně stejně jako dříve, a zůstane zachována jeho funkčnost po celou garantovanou dobu životnosti zařízení.

Aby mohly být ze strany servisu splněny výše zmíněné body je třeba, aby byl personál v servisu pravidelně odborně proškolen. Každý servisní pracovník v autorizovaném servisu má certifikát, a je odborně a kvalitně přeškolován přímo lidmi z konkrétní značky, aby bylo zajištěno kvalitní a fundované řešení problémů.

Každý výrobce autorizované servisy v pravidelných intervalech audituje a kontroluje. Kontroly jsou přísné a nezřídka se stane, že při nevyhovujícím stavu je servisu autorizace odebrána. Zákazník má však díky těmto kontrolám vždy garanci úplného, ​​správného a kvalitního servisu.

Autorizovaný servis není dražší

Na závěr jsme si nechali asi největší mýtus ohledně autorizovaných servisů. Cenu. Neplatí, že autorizované servisy jsou dražší než ty neautorizované. Servisní zásahy jsou často zpoplatněny stejnou částkou jako v neautorizovaném servisu. Navíc, prakticky všichni výrobci nabízejí na své produkty řadu výhodných akcí, výměnných programů, či dokonce bezplatných výměn. Díky tomu máte jistotu, že obdržíte originální náhradní díl, a za lepší cenu než neoriginální z neautorizovaného servisu, který vám potenciálně bude generovat další a další problémy, a tím pádem i další servisní zásahy.

Věřte nám, potýkáme se se stejnými problémy denno-denně. Drahé zařízení s původně malou chybou, „opraveno“ v neautorizovaném servisu tak, že je dále nepoužitelné. Záruka tím pádem neplatí, a cena za další zásah by byla již ve stovkách EUR. Viděli jsme, a zřejmě i nadále budeme stále vídat, mnoho neodborně vyměněných baterií, displejů, tiskových hlav, které vybuchují, nekorektně zobrazují barvy, a netisknou tak, jak by měly.

Bohužel se opravdu často stává, že za neoriginální či repasovaný díl, za který zákazník v neautorizovaném servisu zaplatil „pár“ EUR + hodinovou sazbu, by u nás dostal originální v rámci výměnných programů levněji, nebo i zcela zdarma.

Pokud hledáte servis, vyberte si SWISS

Jsme dlouholetý autorizovaný servis pro více světových značek, jako Apple či HP. I díky tomu umíme nabídnout nejvyšší kvalitu servisních zásahů. Navíc náš slogan „Víc než servis“ nebereme jako prázdnou frázi, svým zákazníkům se vždy snažíme vyjít vstříc, a nabídnout něco víc. Nabízíme například bezplatnou dopravu vašeho zařízení do/ze servisu, konzultaci s technikem a mnoho dalších.

Věříme, že služby servisu pro vaše zařízení nebudete muset využít, ale pokud ano, jsme tady pro vás.