Skip to content
Vyberte značku vašeho zařízení
Search for:
O nás
Služby
/#services
Blog
Reference
Kontakt
Doprava
Online stav zakázky
Hewlett-Packard – Rezervácia termínu opravy
testswisss
2019-11-13T21:37:53+02:00
Rezervace termínu diagnostiky a opravy zařízení
Služba je dostupná pro všechny klienty, kteří k nám přinesou své zařízení osobně a požadují
Prioritní zaevidování servisní zakázky
Okamžitou diagnostiku problému zařízení
Konzultaci servisního technika
Okamžité vypracování cenové nabídky v případě pozáruční závady
Expresní objednávku náhradního dílu
Expresní opravu zařízení
Vyberte pobočku SWISS
Olomouc
Vyberte značku
---
Vyberte typ zařízení
---
Sériové číslo zařízení
Uplatňuji si záruční reklamaci
---
Ano
Ne
Nevím
Vaše jméno a příjmení
E-Mail
Telefon
Datum a přibližná hodina návštěvy
Popis problému
Přiložit doklad o koupi nebo jiný záznam
emailto
emailtoalt1
emailtoalt2
emailtoalt3
Souhlasím se
všeobecnými obchodními podmínkami
Souhlasím se obchodními podmínkami služby "Rezervace termínu"
Služba je zpoplatněná pro všechny typy oprav záručních i pozáručních v sumě 520,- CZK bez DPH
(629,20 CZK s DPH). Úhrada v hotovosti při příjmu zařízení.
Prioritní zaevidování zakázky – přednostní zaevidování do systému bez čekání
Okamžitá diagnostika problému zařízení – okamžitá diagnostika problému zařízení po zaevidování do systému certifikovaným technikem.
Konzultace servisního technika – po diagnostice zařízení, osobní konzultace s technikem, kde bude odkomunikovaná příčina vady zařízení a postup na odstranění vady zařízení.
V případě pozáruční nebo jiné placené opravy okamžité vypracování cenové nabídky na opravu.
Expresní objednávka náhradního dílu – okamžité objednání náhradního dílu u výrobce pokud daný díl není skladem v servisním středisku.
Expresní oprava zařízení – oprava v ten samý den za předpokladu doručení zařízení do servisního střediska v čase do 16:00 a dostupnosti požadovaného dílu na skladě v servisním středisku. V opačném případě oprava zařízení do 48 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu u výrobce dílu u výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení nebo souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).
Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace.
×
Go to Top