Apple zjistil, že u velmi malého procenta iPhonů 12 a iPhonů 12 Pro může dojít k problémům se zvukem způsobeným selháním součástky v modulu sluchátka. Dotčená zařízení se prodávala od října 2020 do dubna 2021.
Pokud sluchátko vašeho iPhonu 12 nebo iPhonu 12 Pro nevydává během hovorů zvuk, možná máte nárok na servis.
Apple nebo autorizovaný poskytovatel servisu Apple vám zařízení s takovou vadou opraví bezplatně.
Na modely iPhone 12 mini a iPhone 12 Pro Max se tento program nevztahuje.
Průběh servisu
Najděte si autorizovaného poskytovatele servisu Apple, u kterého servis iPhonu 12 nebo iPhonu 12 Pro necháte provést. Před zahájením servisu váš iPhone prověříme a zjistíme, jestli se na něj program vztahuje.
Pokud máte otázky nebo potřebujete další pomoc, obraťte se na podporu Apple.
Před servisem si iPhone zazálohujte na iCloud nebo do počítače. Přečtěte si o přípravě iPhonu na servis.
Pokud váš iPhone 12 nebo iPhone 12 Pro má jakékoli poškození, které dokončení opravy znemožňuje, například prasklou obrazovku, je potřeba vyřešit nejdřív tento problém. V některých případech může být taková další oprava zpoplatněná.
Další informace
Apple může servis omezit jen na zemi nebo oblast, ve které byl produkt původně zakoupen. V případě iPhonů 12 a iPhonů 12 Pro zakoupených ve členských zemích EHP je servis k dispozici i v ostatních zemích EHP.
Tento celosvětový program společnosti Apple neprodlužuje standardní záruku na iPhone 12 a iPhone 12 Pro. Na vaše práva vyplývající ze zákona na ochranu spotřebitele nemá tento program vliv.
Tento program se vztahuje na dotčené iPhony 12 a iPhony 12 Pro po dobu 2 let od prvního maloobchodního prodeje daného přístroje.