Priamy kontakt
cleaner@swissit.cz
Ověřit záruku
Postup při reklamaci
Program výměny
1. Vyberte zařízení
Robotický vysavač
Tyčový vysavač

Služba spojená s doručením zařízení do servisního střediska. Oprava zařízení je realizována v autorizovaném servisním středisku SWISS. Zařízení bude po ukončení opravy uložené k vyzvednutí v autorizovaném servisním středisku SWISS. Na žádost klienta může být zařízení po ukončení opravy odeslané kurýrní službou formou dobírky, pokud zařízení splňuje podmínky bezpečné přepravy.

2. Co potřebujete


      Obchodní podmínky služby Výjezd technika

      1. Pro zařízení v záruční lhůtě s podmínkou výrobce servis na místě u zákazníka pro danou vadu je služba poskytována zdarma.
      2. Pro zařízení mimo záruční lhůtu nebo zařízení bez služby servisu na místě u zákazníka je služba Výjezd technika zpoplatněna dle aktuálního ceníku služeb, kde jsou účtovány dopravní náklady a diagnostika vady zařízení.
      3. Dostupnost služby je od 24 hodin do 72 hodin v pracovních dnech od objednání.
      4. Servisní středisko si vyhrazuje právo vystavit nejprve zálohovou fakturu pro službu.
      5. Servisní středisko si vyhrazuje právo na zamítnutí služby Výjezd technika.

      Služba: Doprava

      Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
      Přeprava kurýr 150,00 CZK 181,50 CZK
      Přeprava kurýr na Dobírku 175,00 CZK 211,75 CZK
      Balení produktu a příprava k odeslání ** 50,00 CZK 60,50 CZK

      Služba: Servisní práce

      Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
      Diagnostika – Vacuum Cleaner * 620,00 CZK 750,20 CZK
      Oprava, konfigurace – Vacuum Cleaner 750,00 CZK 907,50 CZK
      Profilaktika – Vacuum Cleaner 620,00 CZK 750,20 CZK
      Oprava, konfigurace – Other Accessories 370,00 CZK 447,70 CZK

      Uvedené ceny služeb jsou za základní hodinovou sazbu. Výsledná cena se může lišit v závislosti na charakteru vady zařízení.

      * Služba diagnostika je účtována v případě placené opravy při nepřijaté cenové nabídce.

      ** Balení produktu v případě chybějícího nebo nevhodného obalu na přepravu kurýrem zpět.

      Roborock a Roidmi

      Naše servisní středisko provádí záruční a pozáruční servis výhradně na zařízení, které pocházejí z distribuce společnosti WESTech, spol. s r.o.

      Objednávka přepravy kurýrem pro záruční a pozáruční reklamace

      Přeprava kurýr – základní informace

      1. Zdarma do servisního střediska a zpět pro záruční reklamace na značku a produkt, který v rámci záručních podmínek výrobce obsahuje službu přepravy kurýrem do servisního střediska a zpět. (Služba Pick-Up and Return)
      2. Placená přeprava na značku a produkt pro záruční a mimozáruční reklamace, které neobsahují službu výrobce bezplatné přepravy.
      3. Limit zásilky do 15 kg, vyzdvihnutí do 2 pracovních dní přepravní společností (celá Česká republika).
      4. Před odesláním balíku je potřebné správně zabalit reklamované zařízení, aby se zabezpečila jeho spolehlivá přeprava podle doporučení přepravce
      5. Při nesprávném nebo nevhodném zabalení produktu společnosti SWISS CZ s.r.o., a ani přepravní společnost nenese zodpovědnost za poškození zařízení při přepravě.
      6. V případě volby zákazníka nabízíme i možnost osobního odevzdání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace.
      7. SWISS CZ s.r.o. si vyhrazuje právo volby vlastního servisního střediska pro vyřízení reklamace.

      Objednej dopravu


        Obchodní a přepravní podmínky

        1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
        2. Zařízení posílané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
        3. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
        4. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslaní zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        5. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
        6. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
        7. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
        8. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
        9. Nadstandartní / Express servis – placená služba v ceně 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).

        1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro záruční reklamace na produkty, pro které se nevztahuje bezplatný svoz od výrobce, ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
        2. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smysle platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky
        3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínka). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
        4. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
        5. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslání zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        6. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
        7. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
        8. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
        9. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
        10. Nadstandartní / Express servis – placená služba v sumě 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).